Érdekes dolgok a weben

Érdekes dolgok a weben

Zárszerviz I. kerület

2021. június 24. - Pepista

Zárszerviz I. kerület – Késésben…

 

A minap sikeresen beragadtunk otthonunkba.
Egy rémálom volt, ugyanis a gyerekeknek iskolába kellett menniük, nekünk pedig dolgozni.
Azonnali megoldásra volt szükség. Nem volt sok lehetőségünk, felfeszítettük a zárat és a család elindulhatott.
ajtovedelem-601x400.jpgÉn kaptam egy szabad délelőttöt a főnökömtől, hogy szakembert hívjak.
Lakatos mestert nem ismervén a számítógép segítségét vettem igénybe.
Beírtam, hogy zárszerviz I. kerület.
Több találatot is kiadott erre a kifejezésre.
Nem gondolkodtam sokat. A számomra legszimpatikusabb oldalt/céget hívtam fel. Ez volt a zarszervizmester.hu körülbelül harminc perc alatt kiértek,
a zárat újra zárhatóvá tették, a megrongált darabokat precízen megcsinálták. Ár érték arányt nézve nem voltak drágák, ha bármilyen problémám lest a jövőben a zárral
csak őket fogom hívni.

A bejegyzés trackback címe:

https://erdekesdolog.blog.hu/api/trackback/id/tr9116604014
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása